Alergie la prosti, melteni si idioti!


 In ultima perioada tot mai multi reprezentanti ai poporului roman au decis sa devina melteni, prosti sau idioti. Se duce dracului Limba Romana, caracterul oamenilor si cam tot ceea ce tine de bun simt! 

 Vrau sa ma refer la acei oameni care au inceput sa aiba exprimari inepte si pline de clisee fara sa aiba o substanta in realitate. Vreau sa enumar cateva exprimari care ma scot din minti:

-ba frate; Nu sunt fratele nimanui cu exceptia fratilor mei, Habar nu am de unde vine expresia asta, dar e de un prost gust fantastic. Numele meu este Rogojan Teodor, majoritatea imi spun Doru, Dorutu sau alte derivari ale numelui, ori porecle primite de-a lungul timpului in functie de circumstante sau situatii! 

– fa-mi si mie, adu-mi si mie, spune-mi si mie; Dar de ce si tie? Exprimarea e corecta doar atunci cand am mai facut, am mai dus, sau am spus un lucru unei persoane inaintea ta. Daca imi spui: Da-mi si mie 10 lei fara sa fii dat 10 lei cuiva inaintea ta, inseamna ca esti un idiot si nu iti dau pentru ca meriti sa mori in chinuri de prost ce esti.

 -nu suport minciuna (valabil mai ales la femei, pentru ca ele folosesc obsesiv acest cliseu). Toata lumea minte,maimult sau mai putin, in functie de interese si de circumstante, deci sa imi spui ca tu nu suporti minciuna spune despre tine ca esti ipocrit nesimtit!

 – ma ingretosez pana la voma cand aud baietii „smecheri” mama ce buna e aia, ma duc sa ii dau o vrajeala, dar ei put a transpiratie si sunt dezordonati si neingrijiti.  Despre ei nu prea imi fac griji pentru ca ei de smecheri ce sunt isi petrec viata sexuala in baie:D

Sunt foarte multe expresii idioate folosite de toti meltenii care ei sunt smecheri in capul lor si multi dintre scriu cu „I” din „A” adica: „ancurcatura” in loc de „Incurcatura” si se dau intligenti cum merg ei prin Germania, Franta sau pe unde ii mai plimba dracu, plimbai-ar cu roaba la o clinica, si fac ei nu stiu ce dracovenii dar ei sunt prosti de mor.

 M-am saturat, as putea sa scriu un roman despre subiectul asta, dar e doar un blog si nu vreau sa plictisesc.

Astept si opiniile Dumneavoastra! Multumesc!

Notă | Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

