Noi suntem Americanii, Voi sunteti prostii !!!


Saptamana trecuta vuiau televizoarele…. Osama Bin Laden a fost omorat!!! Toata lumea fericita? DA! Prostii se gandeau: In sfarsit….

Dilema mea pleaca de la declaratia lui Barack Obama: „L-am omorat pe Osama Bin Laden dar nu aratam fotografii cu el, ca sa nu ii facem pe adeptii lui sa se inversuneze impotriva noastra, si nici nu vrem sa il prezentam ca trofeu!”

Acuma sa fim rationali si sa gandim ca oamenii…. Daca tu ai fii presedinte al unui stat si ar veni unu’ si ti-ar rapune in jur de 3500 din concetatenii tai, dupa ce l-ai prinde, in primul rand: nu l-ai omori, ci l-ai captura viu sa il vada planeta ca te-a tinut bastonul si l-ai prins, l-ai judeca -sentinta fiind pedeapsa capitala- fara nici un dubiu! Acesta fiind trofeul: Da mai l-am prins ati vazut ce tari suntem?

Asa pot sa spun si eu: Am fost o noapte cu Victoria Beckam, am si poze, dar nu le arat sa nu il inervez pe David…Din contra l-as arata sa vada planeta cat de tare pot sa fiu eu la agatat femei…nu??

Si credeti ca daca subalternii lui Osama vor vedea poze cu el mort vor reactiona diferit? Daca chiar asa e, si liderul lor a fost omorat recent, oricum ei pregatesc o ofensiva puternica indiferent ca au vazut poze sau nu, dorinta lor de razbunare e aceeasi!

Eu cred ca aceasta prosteala se datoreaza faptului ca aproape fiecare presedinte american a ramas in istorie pentru un lucru anume. Barack cu ce ramanea? Doar cu faptul ca a fost primul presedinte de culoare al SUA? Prostii! Vor mai venii si alti presedinti de culoare si se va uita! Dar faptul ca EL l-a omorat pe cal care a facut istoria SUA sa se imparta in 2 va ramane cu siguranta!

Sincer eu nu cred ca Osama e mort…Eu cred ca Osama e bine mersi pe undeva…Mai ales ca acuma „cautarea lui a luat sfarsit”!

Daca americanii isi doreau cu adevarat sa il prinda sau sa il omoare instantaneu…nu le luau mai mult de 2 zile sa faca din muntii din Afganistan o plaja de nisip (doar ca fara apa), acum dupa aproape 10 ani, credibilitatea americanilor a scazut, deci, ce e de facut?? L-am omorat pe inamicul nostru numarul unu…Toata planeta: – cu exceptia musulmanilor- CE TARI SUNT DIN NOU AMERICANII!!! si cine a facut asta? Barack Omaba!! De ce Barack Obama?? Pentru ca trebuia sa faca si el ceva!

Astept opiinile vostre la rubrica: Comentarii! Va multumesc si va stimez pe toti acei care imi vizitati blogul! Respect! Rogojan Teodor!

Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Noi suntem Americanii, Voi sunteti prostii !!!

  1. elegance man`:D` zice:

    Super articolu :X
    bv …. suna f` bine \:d/

Lasă un răspuns

