Religia…


In primul rand vreau sa spun ca nu am nici o religie, cei care ma cunosc cat de cat stiu asta! Am crescut pana la varsta de 17 ani in biserica penticostala Filadelfia din Sannicolaul Mare, dupa care am ales sa nu mai merg la biserica…Am 26 de ani, nu sunt botezat, poate unii ma vor numi pagan, eu ma numesc un :”neipocrit”

Ideea e: Ce inseamna religia? Care e diferenta dintre un Penticostal si un Ortodox? Care e diferenta dintre un crestin si un Mahomedan?

Toti au un Dumnezeu…Toti credem in ceva supranatural pe care il consideram Dumnezeul nostru!

Hindusi – Buda

Crestini- Dumnezeu

Musulmani – Alah

Vreau sa ma refer in special la crestini. Numele de crestin vine de la Cristos a carei traducere e: A Crede!

Deci, daca suntem crestini in ce credem? In Dumnezeu!

Serios??? Hai sa vedem daca suntem crestini; Ortodocsi, Catolici, Pocaiti, etc…

Care e punctul de referinta pt crestini? Biblia!

Biblia spune:

Să nu-ţi faci chip cioplit şi nici un fel de asemănare a nici unui lucru din câte sunt în cer, sus, şi din câte sunt pe pământ, jos, şi din câte sunt în apele de sub pământ! Exod (Iesirea) 20:4 – Pai astea nu sunt icoane?

Cel ce va crede şi se va boteza se va mântui; iar cel ce nu va crede se va osândi. Marcu 16:16 Un copil la 6 saptamani are ce crede nu?! Nasa si nasul l-au rezolvat, e crestin de nu mai poate cel mic!

În zilele acelea, a venit Ioan Botezătorul şi propovăduia în pustia Iudeii,
Spunând: Pocăiţi-vă că s-a apropiat împărăţia cerurilor. Matei 3:1,2 Pocaiti-va? Pai in ziua de azi pocaiti sunt marginalizati de lumea crestina, cum sa ma pocaiesc? Eu m-am nascut in religia mea si nu mi-o schimb! Serios? 

La faza cu pocainta am 2 lucruri de spus! 1. Pocainta nu inseamna schimbarea religiei! Pocainta inseamna recunoasterea pacatelor, regretarea lor si incetarea de a le comite! 2. „Nu Imi Schimb Religia, Asa M-am Nascut, Asa Mor!” Dragul meu scuze ca iti spun ca esti ipocrit, dar daca te-ai nascut sarac asa ai de gand sa si mori? Saracia e pentru trup! La fel si credinta e pentru suflet! Deci daca te-ai nascut intr-o modalitate de a vedea lucrurile spirituale(religia) care e gresita la fel ai de gand sa si mori?

Pentru toti „Crestinii” am cateva intrebari: Care e rostul sa iti faci cruce in fata biserici? Esti crestin sau superstitios?

„Vai Draga de ce injuri in fata biserici???” Si daca as injura pe camp care e diferenta, oare nu e Acelasi Dumnezeu Omniprezent?

„Ma duc la biserica Duminica pentru ca sa ma rog!” Hai nu ma innebuni!!! Acasa nu te poti ruga? E mai logic sa spui:”Ma duc la bar sa joc biliard!” Pentru ca ma gandesc ca acasa nu ai o masa de biliard unde poti sa te joci, asa ca mergi la bar; dar rugaciunea o poti face si acasa, mersul la biserica implica mult mai mult decat a te ruga!

Dragi crestini, incetati de a fi ipocriti!

Decat sa vorbiti lucruri nestiute, mai bine luati o Biblie Ortodoxa (toate sunt la fel) Cititi si in subconstientul vostru o sa va dati seama cat de crestini sunteti!

Nu mergeti la biserica doar ca sa va creada lumea crestini, mai bine mergeti intr-un bar acelasi lucru e!

Nota paersonala: Daca vine sfarsitul lumii in timp ce voi cititi acest articol, eu voi fi primul care voi merge in iad! Si daca va intrebati care e rostul acestui articol?! Raspunsul e: Nu te chinui o viata sa fi crestin fals, mai bine traieste-ti viata asa cum doresti! Oricum iadul e destinatiia amandurora categoriilor mentionate mai sus! Incearca si fii un Crestin Credincios si atunci ai sanse sa fii fericit pentru o eternitate!

Rogojan Teodor!

Acest articol a fost publicat în Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Religia…

  1. administrator zice:

    hmm ce sa zic despre blog… interesant.. dar eu vreau sa spun ceva:orice ar scrie aici Dumnezeu te iubeste si nu vrea sa faci parte din nici o categorie care ai descriso… stii care e adevarata CATEGORIE!

  2. administrator zice:

    nu vreau sa intelegi altceva ci doar cand vei avea nevoie citestele

  3. administrator zice:

    Decepţiile, înfrângerile, descurajarea sunt instrumente pe care Dumnezeu le foloseşte pentru a-ţi arăta drumul.

    Doar pentru ca ai cazut nu inseamna ca esti infrant.

    Cine crede în Fiul are viaţa veşnică; dar cine nu crede în Fiul nu va vedea viaţa, ci mânia lui Dumnezeu rămâne peste el.”

  4. * ocTa * zice:

    eee…. asta e super ;)…. chiar imi place….
    bv TINE`O TOT ASA 😉

  5. SORI zice:

    ioan5:24…………Adevärat, adevärat vä spun cä cine ascultä cuvintele MELE si crede in CEL ce M-a trimis are viata vesnicä si nu vine la judecatä, ci a trcut din moarte la viatä.
    MATEI5:8 Ferice de cei cu inima curatä, cäci ei vor vedea pe DUMNEZEU!
    nu scrie care religie scrie cä trebuie asculti sä crezi si sä fi …………….sä asculti de CUVINTUL lui DUMNEZEU sä crezi in DUMNEZEU si sä fi un om cu inima curatä
    DOMNUL sä ne ajute!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. o mama si sotie zice:

    Dorele poate ar fi cazu sa aduci in discutie si miscarile politico-sociale din lumea araba

  7. Sorina.L zice:

    super articolul cu religia,imi place mult…..felicitari,te pup

Lasă un răspuns

